Mapy
21. 8. 2011 napsal Ďurečervené postupy jsou Štěpiho, modrou barvu doplnil Kamenáč v místech, kde našel jiné řešení a žlutá barva patří Hajouskovi a jeho alternativám
Kaleho memoriál
1. 8. 2011 napsal ĎureNáš kamarád a dobrý člověk Tomáš Sikora zvaný Kale svoji účastí podpořil první dva ročníky Brněnského vopruzu. Patřil mezi těch pár orienťáků, kteří se po 5 km orientačním běhu přepravili šlapajíce na kole z Brna podle různých map na Vysočinu, aby tam ukončili svoji pouť 10 km horským OB a řádným vopruzem. Třetí ročník díky těžké nemoci neabsolvoval a čtvrtý ročník ponese bohužel v názvu přídomek – Kaleho memoriál. Většina současných účastníků Kaleho zná a z našich pamětí nevymizí. Rádi bychom ale, aby i účastníci třeba 50. ročníku Vopruzu o Kalem při upraveném úvodním slibu zvěděli. Kale, nezapomeneme!
Trať Vopruzu připravena
23. 6. 2011 napsal ĎureAspoň její cyklistická část. O víkendu jsem projel zbývající část kontrol. Všechny jsou moc pěkný (většinou rozcestník nebo kupa hnoje). Před chvílí jsem splnil nejtěžší pořadatelský úkol a to změření délky. Na kole ujedete 125 km. Použil jsem osvědčenou kombinaci měřících technik (celou trať jsem neprojel), takže výsledek je určitě stejně přesný, jako v předchozích ročnících. Jen pro připomenutí: Plech avizoval 125km, ujelo se 145km. Peťula napsal 130km a ujelo se 155km. První ročník si vůbec nedovolím připomínat, protože by se mohlo odhlásit těch pár zbývajících přihlášených.
Tady je pár fotek z trati:
Převýšení
25. 5. 2011 napsal ĎureTrať letošního vopruzu ještě není úplně doladěná, ale jeden z parametrů už je známý. Převýšení bude 350 metrů. Má to ovšem podmínku, že nebudete cestou na vysočinu vůbec klesat. Uvidíme.
Ozvalo se mi několik účastníků z hlavního města, že si nejsou jistí, kde ten start bude. Pro ně je tady dnešní nápověda. Start je 178 122 metrů v azimutu 114° od tohoto místa:
Při vopruzu bude tma!
24. 5. 2011 napsal ĎureŽe bude při vopruzu tma, ví každé malé dítě. Ale tma bude poměrně dlouho (já myslel, že jen chvilku). V pátek slunce zapadne ve 20:29 a v sobotu vyjde v 5:30. To je 9 hodin bez sluníčka a asi 8 hodin úplné tmy. Z toho plyne například to, že jet s čínským světlem a pouze jednou baterkou (která vydrží při plném výkonu 2,5 až 3 hodiny) není úplně dobrý nápad (nebo se musí hodně šetřit). Kdyby někdo sháněl druhou baterku, tak mně napište, poslal bych seznam lidí, kteří mají číňana a nejedou vopruz.
Napsalo mi pár účastníků, že neví přesně kde je start. Pro těch pár, co to nepoznali, je tady nápověda. Start je asi 400 metrů severovýchodním směrem od tohoto místa:
Start Vopruzu 2011
23. 5. 2011 napsal ĎureVopruz se blíží! Pustil jsem se naplno do stavby trati. O víkendu jsem i něco projel. Určil jsem místo startu:
Rozpis schválen a vydán
11. 4. 2011 napsal p/dCentrální komise pro schvalování rozpisů ztřeštěných závodů konečně schválila rozpis letošního ročníku Brněnského vopruzu 2011. Ano, skutečně se pojede v noci! Baterky do nabíječek ještě strkat nemusíte, hlásit se ale každopádně můžete!
I letos Vopruz bude!
23. 3. 2011 napsal p/dVážení příznivci vopruzených pozadí! I letos budete mít příležitost si navodit tento jedinečný stav svého sedacího ústrojí pomocí absolvování našeho tradičního závodu. Sledujte naše stránky!